اخبار شهر دبیران و ایران

اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


مخفی سازی کامل فایل ها از Search ویندوز

 حتماً برای شما هم پیش آمده که اطلاعات و فایل هایی بر روی سیستمان داشته باشید که دوست دارید دور از دسترس دیگر کاربران قرار گیرد. در نتیجه برای مخفی کردن آنها،ممکن است فایل ها را در جایی پنهان کنید یا آنها را Hidden کنید. اما این کار چندانمطمئن نیست. زیرا تنها با یک جستجو در قسمت Search ویندوز میتوان به تمامی این فایل ها دسترسی پیدا کرد. هم اکنون قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که می توانید با آن به طور کاملأ مطمئن فایل ها را از دید Search ویندوز مخفی کنید.

در ابتدا لازم به ذکر است که در هر درایو هارد شما پوشه ای به نام Recycle Binوجود دارد که مخصوص فایل های پاک شده هستند. نکته مورد توجه ما این است کهوقتی فایلی را درون این فولدر ها کپی میکنیم دیگر اطلاعات نه قابل رویت هستن نهقابل Search کردن.
پس شما می توانید با کپی کردن فایل مورد نظر در این پوشه آن را از دست Searchویندوز رها سازید.
نکته مهم این که این پوشه به صورت پیش فرض Hidden است و شما برای دیدن آن باید در My Computer، از منوی Tools بر روی Folder Option کلیک کنید. سپس بر روی تب View کلیک کنید و تیک Hide Protected Operating System Files را بردارید و پنجره ها را OK کنید.

 


نظرات شما عزیزان:

محمد جعفری
ساعت10:30---28 بهمن 1390
دوست گرامی با سلام در ابتدا تشکر میکنم از مطالب شما ولی یک گله داشتم در یکی از مطالب خود ذکر کرده بودید که اسامی کاندیدهای شهر های فارس ولی فقط به عنوان مثال از هر شهر فقط چند کاندید معرفی کرده بودید به عنوان مثال بنده محمد جعفری از کاندیدهای شهر شیراز می باشم که نا م بنده در لیست مطرح شده شما در حوزه شیراز ذکر نشده است لطفا یا هیچ کس یا همه رو معرفی کنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 26 / 7 / 1390برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com